» Hemma hos Emelie o Mattias

Efter har ändrat designen helt totalt så får det nog duga för inatt. Ska försöka sova vilket inte vart det lätaste den senaste veckan. Är iaf hemma hos min syster och hennes kille, tänkte att det skulle vara skönt att sova borta någon natt. Tur så har jag sovmorgon och börjar inte försen kl halv 11 om jag ska till skolan de vill säga, va ju inte dit igår eftersom jag verkligen mådde dåligt imorse men ska försöka ta mig upp till skolan trots allt så går jag nog bara till ca halv 3 tror jag. Får se sen om de blir här en till natt, har iaf fått deras extranyckel så har ju hela dagen på mig att bestämma mig. Nu jäklar ska jag försöka sova, tidigare än resten av nätterna iaf om jag nu lyckas somna efter inte allt för lång tid. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback