» Hur länge ?

jag vill kunna sova om nätterna. vill kunna gå en enda hel dag och kväll/natt utan att fälla en enda tår. De är otroligt hur mycket man kan sakna någon. Det hann inte gå så lång tid men gör det saken lättare ? Inte ett dugg, det kändes som så mycket längre. Hade de vart jobbigare om de gått längre ? kanske, kanske inte men de får jag nog aldrig veta. Men av egen erfarenhet kan jag säga att det inte behöver inte alls vara så. Jag och mitt andra ex va tillsammans nästan 6 månader men detta går inte ens att jämföra men det visar ju bara på hur mycket mer jag älskar min senaste pojkvän jag hade, hur mycket bättre kille han var osv. Jag vill bara må bättre igen och kunna sova om nätterna, kunna fokusera på skolan men som det är nu är de så himla svårt men det går väl över, frågan är bara när.



Nu får ni inte tro att jag skriver detta för att få uppmärksamhet, jag skriver detta för detta va är vad jag känner och ibland behöver man skriva av sig, och de kanske blir lättare då. Jag försöker iaf se saker positivt, eftersom de inte hann gå så lång tid så kan man bygga upp en bra vänskap ist, trots allt så är han ändå en väldigt schyst kille som jag gärna fortsätter ha i min vänskapskrets. Peace.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback