» Plugga hemma

Älskar när man får plugga hemma istället för att vara i skolan som idag då, bara haft två lektioner och den senaste lektionen så fick vi plugga vart vi ville. Det enda negativa med det är väl om man som jag har dålig självdiciplin. Har jättesvårt när jag ska sätta mig ner hemma och plugga men självklart gör jag ju så gott jag kan och ibland får jag faktiskt ganska mycket gjort.
 
Nu tänker jag iaf ta de lite lugnt, sedan plugga och sen får vi se vad jag hittar på. Måste också fundera på om jag ska sova hemma inatt ehm.. dock så är de ju ganska så skönt att komma hemifrån också, slippa syskonen, nära till skolan osv.
 
 
Längtar verkligen tillbaka till kryssingen!! Hade så himla kul, bästa va ju att jagf fick madde med mig också! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback