» Saknar dig så att gör ont

Halloj! Har nu bestämt mig för att gå tillbaka till blogg.se. Varför ? Vet inte rikigt, saknar faktiskt blogg.se inte för att jag inte älskar nattstad. Det är bara nåt som är lite mer lockande med blogg.se. Båda bloggportalerna är bra o dåliga på sina sätt. Tror nog det kan bli mindre besökare nu eftersom nattstad är ju mer som ett comunity och därför lättare att få besökare på och plus att jag är premium medlem där och de medför ju vissa fördelar som gör de lättare att få besökare på.
 
Så hur mår ni då ? Sjäv kunde jag ju ha mått bättre. Svårt att inse att man måste gå genom samma sak igen. Fram tills idag var jag tillsammans med Emil. Det är slut nu, mer tänker jag inte utelämna här mer än att det iaf inte berodde på mig osv. Under dagen har jag träffat emil och sen syrran och sedan hem igen. Sa hejdå till Daniella idag oxå, hon åkte ju hem idag, lika tråkigt som alltid. Sedan har det vart cruising här i Avesta så åkte runt på de med några kompisar, kändes skön att komma på andra tankar.
 
Jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar honom, vetskapen om att antagligen inte få somna och vakna upp vid den man älskar igen, de är obeskrivligt svårt. Att inte få krama om honom eller att få pussa honom godnatt när vi ska sova. Saknar och älskar dig så att det gör ont. Med detta säger jag godnatt!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback