» nattligt inlägg

Förstår egentligen inte vitsen med att skriva ett inlägg vid den här tiden men aja. skitsamma. ikvällen vart toppen om man bortser från att de spåra ut mot slutet vilket jag tyckte de gjorde. Sen så dök en massa annat upp i tankarna.. vet inte varför de är just när man druckit ska dyka upp vissa saker som man bara borde skita i och ägna sig åt att vara glad. Vill ju inte bli för personlig här på bloggen även fast jag vet att de lockar till sig väldigt många läsare när man skriver personligare grejer. Så säger bara såhär, detta är inte den gladaste stunden. Ska nog skaffa ett block, en dagbok, låter väl töntigt men bara nåt där jag verkligen kan skriva ner exakt som jag känner. Nä sova kanske.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback