» sjuk

halloj! nu va de ett tag sen jag skrev. De är iaf fredag och ingen skola idag heller. Dragit på mig en förkylning vilket suger! Så denna helg så blir de att bara ta de lugnt och passa på att plugga när jag ändå inte har nå annat planerat. På tal om annat, idag är de exakt 4 veckor tills jag ska på Studentkryssning, ja jag har nedräkning för jag längtar så sjukt mycket dit. De ska bli grymt! kvart över 2 är jag i Stockholm så de dröjer lite innan han jag ska åka med är där så medans så ska jag passa på o shoppa, dock så har jag haft funderingar på att boka ett tidigare tåg då jag får mer tid på mig till shopping. biljetten kostade ju ändå bara 79kr så då gör de inte så mycket om jag bokar en ny. nä de va allt. tror jag ska sova en stund till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback