» Alla <3 dag

Alla  <3 dag va ju igår och jag va med kompisar och kvällen togs sig en helt annan vändning än vad jag hade tänkt, kl 7/8 så fick jag veta att de va fest i bengtsbo, så åkte dit med sara. Kvällen blev verkligen lyckad! Så tack alla för en trevlig alla <3 dag
 
På tal om denna dag. Viken helt onödig dag egentligen.. Vad är de för dum människa som bestämt att just på denna dag så ska man älska varandra extra mycket, jag anser att man kan visa varandra varandra extra mycket vilken annan dag som helst och det finns ju 364 andra dagar att göra de på så varför just 14 februari ? 
 
Där har ni en tankställare! ;) 
 
Och här har ni en bild från igår kväll! )
 
 


Stefan
15 Februari, 2014 - 15:45 / BLOGG: http://stefann.blogg.se/

Ett år har 365 dagar

Svar: oj! XD
Rebecca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback