» Hemma

Drog och träffa lite kompisar vid halv 7 och pappa hämta mig för en timme sedan. Nu ska jag slå mig ner framför tv:en om en stund med lite kladdkaka som jag bakat och glass till det, en helt perfekt kväll hemma. Imorgon är det sista dagen på lovet och har verkligen inte hunnit med de jag skulle ha gjort men eftersom jag mått som jag mått de senaste dagarna så har jag inte orkar :/ Imorgon ska jag till kallmora och rida med bettan, de ser jag verkligen fram emot! Ha de gött!

Bjuder på några bilder från krysningen för ett tag sen!


Emelie
07 Januari, 2014 - 22:09 / BLOGG: http://taas.blogg.se

Haha jaa vad var det jag sa ;)
Ja et vart många bra kort, var kul att du ville komma på den festen! :)

Svar: bara kul att jag fick komma! :) kommer gärna nån mer gång! :)
Rebecca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback