» Om mig

Tänkte eftersom jag gjorde ny blogg o så, så tänkte jag göra en liten presentation även fast ni som läser antagligen känner mig eller vet vem jag är om ni följt mina tidigare bloggar.
 
Iaf. Jag är en tjej som detta år fyller 20 år, närmare bestämt om 261 dagar, jag jag har en nedräkning. Jag bor i en liten stad vid namn Avesta som ligger ganska långt ner i södra dalarna, så ja, vi är rumpmasar här som de brukar säga haha. Min familj består av mamma, pappa och 8 syskon som är från 5 till 22 år gamla.
 
På fritiden så hänger jag gärna med mina kompisar och hittar på lite olika saker, ibland drar vi till q eller så brukar vi gå runt på stan eller på plus (avesta galleria som de döpt om de till -.- ). Ett annat stort intresse är ridning och faktiskt blir de första ridturen imorgon på jättelänge. Annars brukar jag bara sitta hemma och slå på någon bra serie, just nu sitter jag och kollar på true blood (igen haha) och criminal minds.
 
Går självklart i skolan oxå. Här i avesta på karlfeldtgymnasiet på det samhällsvetenskapliga programmet med inriktning beteendevetenskap och den 13 juni så tar jag studenten :D
 
Nå mer ni vill veta ? så som hur det är att va en stor familj osv. Så får ni gärna lämna en kommentar!
 
 
Detta är jag o mina syskon dock fattas de två minsta som inte va födda då.
bakre raden f vänster: Viktoria, Emelie, Joakim, Stefan, jag och Amanda
från främre raden f vänster står Felicia. Joel och Lovisa är dem som fattas.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback