» Tisdag

Halloj! Tisdag idag och hunnit med massa saker. träffa först sara och åkte sedan till stan och träffade sandra, mikaela och simon och va med dem en kort stund, sedan va jag o sara till open sun och sola. har inte solat på evigheter och va helt underbart att sola så ska nog sola igen när jag får mer pengar. Träffade sedan sandra o de igen och va på plus och fynda lite nytt ;) 
 
Vid 5tiden kom madde och fanny till krylbo så träffa dem en stund och nu är jag med mamma, viktoria o lovisa hos Emelie.
 
imorn blir det skola sen får vi se vad jag hittar på, på torsdag sen ska jag nog planera in en ridtur för är antagligen helt ledig! :) Så ser de kommande dagarna ut. Ha de gött. Puss :*
 
 
 
Nån som vill veta vad som låg i påsarna ? ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback