» Tisdag

Ännu en dag lider mot sitt slut och jag blir kvar hos Emelie och Mattias inatt också. Snacka om att det är skönt att komma bort men funderar på om jag ska va hemma imorgon. Blev ingen skola idag heller men imorgon då jävlar ska jag gå till skolan, kan ju fråga madde om hon vill göra mig sällskap, börjar ju ändå tidigt imorgon. Ska försöka få en ridtur till inplanerad oxå, hoppas på att det blir en innan veckans slut iaf. Idag har jag iaf inte suttit innen hela dagen, va först och träffa sandra och käka pizza och sen hem en sväng och bytte kläder och träffade sedan sara, madde, bella och Amanda och drog hem hit vid halv 7. Får se om jag får lite mer skrivet på min uppgift efter paradise, ska iaf försöka, de va min dag de. Hoppas ni haft en bra dag ni oxå!
 
 
Ibland så får man bjuda lite på sig själv eller vad säger ni ? ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback