» Dagens planer

Lördag idag då och har väl inte nå jättestora planer för idag men blir iaf kvar här hemma hos Emelie o Mattias till imorgon. De ska nämligen till stockholm för att fira 5års-dag, är de inte riktigt gullig när vissa personer kan hålla ihop så länge ? hehe. Iaf, så jag blir här själv, så blir väl att bara slöa, ta de lugnt, plugga och tänkte också dra och träffa tobbe en stund. Så ser min lördag ut! :)
 
Morgondagen så ska de väl dras hem, senare på dagen kommer också Sandra och är med mig och sover kvar hos mig till imorgon, så de va lite smått hur morgondagen ser ut och sen är de ny vecka.. sjukt hur veckorna går snabbt!
 
Avslutar detta inlägg med en bild på mig o Daniella! Saknar den tjejen alltså.. tur så dröjer de bara några veckor fram tills påsklovet och då får jag ju träffa henne igen ju! :D
 
 


sabina löfberg
15 Mars, 2014 - 09:29 / BLOGG: http://nattstad.se/sabinalofberg

Hej! Jag har startat upp en ny tävling nu precis. :) Kika gärna in & var med om du har lust! För större chans att vinna så följ mig. :} Hoppas du får en toppen Lördag! Kram. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback